DEUBLIN.MEEFIL.NL


deublin.meefil.nl | service & ondersteuning

Onze aftersales is gericht op ondersteuning, advies en begeleiding van u als klant.

In veel gevallen kan een simpele tip n.a.v. uw vraag een oplossing zijn waardoor onze producten langdurig en feilloos functioneren. Vraag het ons, wij zijn er om u te helpen en tevens onze producten te garanderen..

SalesTeam Meefil BV


RMA (Return Material Authorization) procedures

Bij het retour zenden of opsturen van goederen aan Meefil BV is het vereist om onze RMA procedure te volgen. Een RMA procedure start als gevolg van 3 mogelijke oorzaken : technische problemen met een product, verkeerd geleverd product of het product voldoet niet. Het doel van een RMA procedure is om uw retour goederen voorrang te geven en ad-hoc te reageren op uw probleem. Zendingen zonder RMA stempel hebben geen prioriteit.

We kennen 4 soorten RMA procedures :

1.
Garantie, product functioneert niet correct of is uitgevallen
2.
Reparatie, product is uitgevallen en moet gerepareerd worden door de fabrikant.
3.
Onderzoek, technische evaluatie rapportage tbv achterhalen van de uitval reden vs. te bepalen waarom het product niet voldoet.
4.
Commercieel, levering komt niet overeen met bestelling, bestelling is onjuist geplaatst.

De RMA procedure start voordat een zending aan ons retour gaat. Het is essentieel dat wij de volgende informatie ontvangen :

1.
Product code, bestelcode, aantal goederen en andere referenties die van toepassing zijn.
2.
De reden van uw RMA verzoek (zie boven, 1 t/m 4)


Uw RMA verzoek krijgt altijd voorrang mits u een RMA referentie heeft. Stuur de goederen niet op voordat u van ons een RMA referentie heeft ontvangen!

Service verzoek

In sommige gevallen is technische ondersteuning gewenst na aanschaf van het product. Alhoewel alle producten worden geleverd incl. installatievoorschriften kan het voorkomen dat u ons nog wat wilt vragen. Juist de montage en inbedrijfname van de doorvoer is kritisch en (mede)bepalend voor de levensduur! Neemt u svp contact met ons op als u twijfels heeft of nadere informatie nodig heeft. Omschrijf duidelijk uw vraag & referenties, ons verkoopteam staat voor u klaar.